Tervetuloa Kirsin (äiti) ja Emman (tytär) nukkisblogiin.

maanantai 24. syyskuuta 2012

Nukkekotien päivittelyä

Täällä kirjoittelee Emma. Minä olen hieman päivitellyt nukkekotejani. Täällä ei ole paljoakaan kuvia minun mummolasta joten siitäkin nyt kuvia. Saunasta minulla ei ole kuvia.
 
Lundbyni

 Peli/oleskelu huone

Autotalli
 
Lastenhuone
 
Tellkkarihuone
 
Takka/vierashuone
 
Keittiö

 
Vessa/kylppäri

 
Työhuone

 
Minun tekemä muurahaistuoli oikean päällä
 
Juhlahuone
 
Vanhempien huone

 
Piha
 
Mummola
 
Keittiö
 

 
Vessa
 
 
Makuuhuone
 
 
 
 

3 kommenttia:

  1. Emma sun talot on ihania ja kaikki itsetehdyt jutut hienoja!

    VastaaPoista
  2. Ompas ihanasti sisustettuja taloja! Tykkään Mummolan keittiöstä kovasti! Emma, olet taitava tekemään huonekaluja!

    VastaaPoista
  3. Näyttää ihanan kotoisalta. :)

    VastaaPoista